Jak na razie mało miałem okazji do testowania (miasto) chwile tylko pojechałem na obwodnicę, fajnie sobie jechać 100-120 bez wysilania silnika jak będę po jakiejś trasie to dam znac najlepsze jest to, że zawsze można wrócić do starej konfiguracji godzinka i po robocie nawet jak dla mnie
Względem 0,67 to numery cześci trochę się pozmieniały, koło 52 zębόw-Q to teraz AT, a koło 35 zębόw C to AB, Ja własnie kupiłem w reichu i wyszlo 320 eur ( nόwki), zamierzam wymieniċ niedługo. Mam pytanko do Marcina_Med czy piasta synchronizatora schodzi z wałka w jednym kawałku czy trzeba ja rozbierać na cześci? Kupilem też zestaw pierścieni końcowych jakby się luz osiowy pojawił.
poszło info na pw ogólnie wymiana bardzo prosta jak dla mnie 0.74 jest optymalnym dla tego silnika pierścienie trzeba założyć najgrubsze jakie wejdą (przynajmniej tak manual podaje
Więc dorzucam dla potomności zestaw pierścionków na 2 wałki (2,0 mm; 2,1 i 2,2) nr. części 085398008...kosztują 9,15 eur (~40PLN), ...luzy trzeba eliminować.
Witam,siedzi już 0,67, wrażenia-super przy 160 (wg, zegarów) km/h jest 4000 obrotów, więc w trasie rewelacja...polecam moda tym co latają trasy, w mieście starczy 0,74 od LEG bo mi wychodzi 1900 przy 80 km/h ,a to może być słabo dla panewek
mi też się wydaje, że 0.74 przy tym silniku to max, bo potem jest za duży przeskok z 4 na 5 a tak ogólnie to ciekawe jaka mogą być minimalne obroty na 5, zeby jeszcze panewki po dupie nie dostawały?
Witam,siedzi już 0,67, wrażenia-super przy 160 (wg, zegarów) km/h jest 4000 obrotów, więc w trasie rewelacja...polecam moda tym co latają trasy, w mieście starczy 0,74 od LEG bo mi wychodzi 1900 przy 80 km/h ,a to może być słabo dla panewek
prosił bym o podanie wartości licznikowej przy ;
100km/h
120km/h
140km/h
Ja właśnie zrobiłem to w NVT,
Jeżeli ktoś nie robi głównie tras to może się nie opłacać, dzisiaj śmigałem cały dzień po mieście i szczerze mówiąc 5-tkę raz miałem, efektu braku mocy nie stwierdziłem (tu pozytywne zaskoczenie-myślałem że będzie jakaś dziura), bo na 4 często kręcę w mieście do 90, a na tej 5-ce idzie dalej chociaż wyprzedzanie wtedy tylko dla twardzieli (pozdrowienia dla tych co mieli kiedyś Maluchy).
Jutro podam obroty dla innych prędkości, ale to będzie dla pełnego obciążenia + box na dachu.
bardzo mine te prędkości interesują.
koła gdzie kupiłeś?
przy 3k/obr = 117km/h ?
zmiana na 0.74 to głupota bo zysk ok 200obr/min przy 100km/h
zmiana na 0.67 to juz ok 500onr/min
Nie do końca głupota bo różnica w hałasie w środku jest duża! Poza tym przy 100-120 silnik ma mniejsze obroty wiec nawet na krajówkach mniej się męczy, ostatnio jechałem po naszych drogach krajowych i uwazam 0.74 za dobre przelozenie do tego silnika do spokojnego odpychania sie koszt wymiany trybów nie jest jakiś strasznie duży jak ktoś kupi używki a wymianę jest w stanie zrobić każdy kto kiedyś grzebal przy aucie ogólnie polecam, przynajmniej nikt nie będzie narzekał ze 1.6 bse jest głośny powyżej 100-120km/h, pozdro
Komentarz