Ps. 0,67 mnie interesuje w rozsądnej cenie
[O2] Dłuższy piąty bieg - jak to wygląda ?
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez pejo Zobacz wpis
leonn jeśli 1000 zł to rozsądna cena za używki to mogę coś wykombinować ☺
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leonn Zobacz wpis
Nowy komplet można już dostać za 770zł, więc tysiąc za używki to trochę drogo
Kiedy ja zmieniałem to jedno kółko było za tysiąc złotych.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leonn Zobacz wpis
Nowy komplet można już dostać za 770zł, więc tysiąc za używki to trochę drogo
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Marcin_med Zobacz wpisnajlepsze jest to, że zawsze można wrócić do starej konfiguracji godzinka i po robocie nawet jak dla mnie
Komentarz
-
-
Względem 0,67 to numery cześci trochę się pozmieniały, koło 52 zębόw-Q to teraz AT, a koło 35 zębόw C to AB, Ja własnie kupiłem w reichu i wyszlo 320 eur ( nόwki), zamierzam wymieniċ niedługo. Mam pytanko do Marcina_Med czy piasta synchronizatora schodzi z wałka w jednym kawałku czy trzeba ja rozbierać na cześci? Kupilem też zestaw pierścieni końcowych jakby się luz osiowy pojawił.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pafigo79 Zobacz wpisWitam,siedzi już 0,67, wrażenia-super przy 160 (wg, zegarów) km/h jest 4000 obrotów, więc w trasie rewelacja...polecam moda tym co latają trasy, w mieście starczy 0,74 od LEG bo mi wychodzi 1900 przy 80 km/h ,a to może być słabo dla panewek
100km/h
120km/h
140km/h
Komentarz
-
-
Ja właśnie zrobiłem to w NVT,
Jeżeli ktoś nie robi głównie tras to może się nie opłacać, dzisiaj śmigałem cały dzień po mieście i szczerze mówiąc 5-tkę raz miałem, efektu braku mocy nie stwierdziłem (tu pozytywne zaskoczenie-myślałem że będzie jakaś dziura), bo na 4 często kręcę w mieście do 90, a na tej 5-ce idzie dalej chociaż wyprzedzanie wtedy tylko dla twardzieli (pozdrowienia dla tych co mieli kiedyś Maluchy).
Jutro podam obroty dla innych prędkości, ale to będzie dla pełnego obciążenia + box na dachu.
Komentarz
-
-
bardzo mine te prędkości interesują.
koła gdzie kupiłeś?
przy 3k/obr = 117km/h ?
zmiana na 0.74 to głupota bo zysk ok 200obr/min przy 100km/h
zmiana na 0.67 to juz ok 500onr/minOstatnio edytowany przez dexter23pl; 27149.
Komentarz
-
-
Nie do końca głupota bo różnica w hałasie w środku jest duża! Poza tym przy 100-120 silnik ma mniejsze obroty wiec nawet na krajówkach mniej się męczy, ostatnio jechałem po naszych drogach krajowych i uwazam 0.74 za dobre przelozenie do tego silnika do spokojnego odpychania sie koszt wymiany trybów nie jest jakiś strasznie duży jak ktoś kupi używki a wymianę jest w stanie zrobić każdy kto kiedyś grzebal przy aucie ogólnie polecam, przynajmniej nikt nie będzie narzekał ze 1.6 bse jest głośny powyżej 100-120km/h, pozdro
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leonn Zobacz wpisOczywiście, że tak.
JHT, LVN, JHU LVP, NVT to te same skrzynieZamieszczone przez pafigo79 Zobacz wpisJa właśnie zrobiłem to w NVT,
Komentarz
-
Komentarz